مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-07سياسي

نگاهی به دستاوردهای سفر مدیران شهری مشهد به تاجیکستان 


مشاور عالی شهردار مشهد ضمن اشاره به سفر هیاتی از مدیریت شهری به منظور شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان گفت: با مذاکرات انجام شده، - شاهد استقبال مسئولان تاجیکستان از صدور تجربیات فنی و آموزشی شهرداری به این کشور بودیم و زمینه مناسبی برای ایجاد درآمد برای شهرداری و پیمانکاران بخش خصوصی در تاجیکستان فراهم شد.

مهدی یعقوبی اظهار کرد: در این نمایشگاه یک تیم تخصصی شامل یک نماینده از حوزه معاونت های خدمات شهری، اقتصادی، فرهنگی و برنامه ریزی ما را در تاجیکستان برای ارائه برنامه های مدیریت شهری در این حوزه ها همراهی کردند.

وی اضافه کرد: استقبال خوب و حضور مدیران و مسئولان تاجیک در سطح معاون وزیر در نمایشگاه فرصت خوبی را پیش آورد تا با این افراد ارتباط گرفته و ظرفیت ها و دستاوردهای شهرداری مشهد در حوزه های مختلف به ویژه خدمات شهری و فناوری اطلاعات به آنان ارائه شود.

مشاور عالی شهردار مشهد با بیان اینکه طی سه روز از برگزاری نمایشگاه در شهر دوشنبه دستاوردهای مدیریت شهری مشهد به بازدیدکنندگان ارائه شد، ادامه داد: پس از آن نیز فرصت های خوبی پیش آمد تا در ملاقات های دوجانبه مذاکرات و گفت وگوهای بیشتری در این زمینه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به دستاوردهای سفر مدیران شهری مشهد به تاجیکستان 

نگاهی به دستاوردهای سفر مدیران شهری مشهد به تاجیکستان